Autor:
Sosna ,
posláno: 8.9.2008 20:49:12,
z adresy: 80.95.99.36
Ono je totiž zmapovat a nakreslit mapu na sprint (ISSOM a to i IOF) pro kartografa pěknej průser. On má rozhodnout o překonatelnosti (ukládá mapový klíč), ISSOM-cz mu dokonce dává vyhodnotit automobilový provoz v hodině závodu(!), některé průchody jsou otevřené v různých částech dne různě atd. A to všechno se musí srozumitelně natěsnat v městské zástavbě na mapu, kde ani měřítko 1:4000 díky převaze černé neumožňuje kreslit dostatečně čitelně a tedy srozumitelně. A přesto se mají ještě "transparentně" a čitelně nakreslit fialovou tratě.
Proto sprinty ve městě, jak si občas neodpustím "po hovínkách" tolik nemusím, i když v parcích a lesíkách i lesích je mám naopak rád. V té zástavbě nechápu vůbec, jak bez předchozích spekulací volit optimální postup. Co všechno využilo repre v Olomouci pro přípravu - to při závodě nelze přesně vyhodnotit.