Re: limit na startovne


[ Odepsat ] [ Související příspěvky ] [ BEN - Bestíkovy noviny ]

 

NORD Service - velkoplošný tisk, digitální tisk

 


Autor: Honza Kramolis , posláno: 24.1.2007 15:29:09, z adresy: 212.67.70.20

Uz jsem to psal Kurejovi, ale zatim mi nikdo nezkusil vysvetlit, v cem se mylim:
"Jde monopol - napriklad mistrovstvi na klasice je jen jedno, a kdo chce bojovat o nejvyssi titul, proste na ne jet musi - nema na vyber. Strop startovneho je zpusob jak zabranit tomu, cemu se bezne rika "zneuziti monopolniho postaveni". Kdyz vymyslis jiny zpusob, navrhni. Nezda se, ze by kluby poradajici zavody CSOB prodelavaly - to by se asi na poradani nehlasily.
Kdo chce vydelavat vic, muze poradat zavody pocitane do rankingu, ale ne do jinych svazovych soutezi - napr. vicedenni. Tam jsou podminky volne a konkurence se priostruje: v poslednich letech klesa pocet vicedennich i jejich pravidelnych poradatelu a s poklesem nabidky samozrejme roste cena startovneho. Klesa i soucet ucasti na vsech vicedennich, jednak kvuli drazsimu startovnemu, jednak kvuli tomu, ze nekteri nechteji cestovat daleko a zavody blizko uz nemaji. Tyhle trendy jsou uplne prirozene a u prazdninovych akci nevadi. Stejny vyvoj bych ovsem v pripade acek a becek videl jako problem."

Jeste pripomenu, ze orientak vcetne poradani zavodu je zajmova cinnost, nikoli podnikatelska. Takze ceny se maji odvijet od nakladu - nerikam, ze maji byt na urovni nakladu, to rozhodne ne, ale nemaji byt ani zcela mimo relace. Podminkou rozvoje je dostatek zavodu vsech druhu rozlozenych do cele delky sezony a pokud mozno po celem uzemi. Kdo jiny nez svaz to muze zajistit? Jak to muze svaz zajistit jinak nez systemem soutezi a financnimi nastroji?



Související příspěvky



Odepsat

Tvé jméno:
Tvůj e-mail:
(není nutné)
Název příspěvku:
Text příspěvku:
Heslo: (napiš pozpátku ben)