Re: Re: Prihlasku nelze_zbytecne fronty


[ Odepsat ] [ Související příspěvky ] [ BEN - Bestíkovy noviny ]

 

NORD Service - velkoplošný tisk, digitální tisk

 


Autor: Hrebik , posláno: 30.5.2006 13:07:03, z adresy: 195.47.109.130

Zbytecne fronty na prezentaci lze odstranit jednoduchym zpusobem, tak jak to ucinila Sparta na svych nedavnych dvoudenich zavodech: tedy meli dve okynka. Jedno pro oddil, ktery ma vse v poradku a druhy pro ty, kteri si to nedokazou ohlidat, nebo neplati, a podobne...

O---hreb---->




>Odpoved bude subjektivni, jelikoz za tento system muzu, tak me berte trosku s rezervou ;)
>Poslat prihlasku emailem je universalni pro toho, kdo se chce prihlasit, coz muze byt kdokoli. Co to ale znamena pro toho, kdo ma v oddile prihlasky, a tudiz i finance, na starosti? Jake byva casto prekvapeni na prezentaci, kdyz se oficialne pres oddil prihlasilo 10 lidi, ale dalsich 20 to vzalo primo pres poradatele a kupodivu nezaplatili dopredu ... to jsou pak ty zbytecne fronty, na ktere vsichni nadavaji!
>Ohledne nedostupnosti systemu nevidim jediny rozdil mezi emailem a web-databazi. Vypadky jsou na obou stranach minimalni. Nehlede na to, ze vysledek prihlasky na web-databazi vidim okamzite, kdezto pri nedoruceni emailu si muzu myslet cokoli ... ale to je asi jen o pohledu na vec. Stejne jako srozumitelnost systemu. Pouzit byl na nekolika zavodech a myslim, ze s minimalnim nepochopenim ze strany uzivatelu. Je pravda, ze pokud by se pro kazdy zavod vytvoril jiny system, tak by oddily musely mit mnoho prihlasovacich udaju, ale z mych zkusenosti naprosta vetsina pouziva vsude stejna jmena a hesla, takze toto jako problem nevidim.
>Ohledne bezpecnosti systemu - vim, ze tam jsou diry, bohuzel neni dostatek casu vsechno opravit :(




Související příspěvky



Odepsat

Tvé jméno:
Tvůj e-mail:
(není nutné)
Název příspěvku:
Text příspěvku:
Heslo: (napiš pozpátku ben)