Re: Re: Re: Takze abychom poresili ten sprint...


[ Odepsat ] [ Související příspěvky ] [ BEN - Bestíkovy noviny ]

 

NORD Service - velkoplošný tisk, digitální tisk

 


Autor: Starous , posláno: 3.5.2006 10:12:37, z adresy: 62.240.183.54

Protest by se dal podat proti vysledkum zavodu. Konkretne proti nerealnym mezicasum pri zkracovacce pres reku. Ty nemohly byt zname jeste v dobe hodinu po uzavreni cile. Na to se myslim vztahuje 14 dni lhuta.


>Kontrola v jezirku (kvuli temto pitomostem moc mestske sprinty nemusim) jasne ukazala (uz nekolik kontrol predem), ze cerna cara kolem modre jako zakaz neplati. Jak si to prebere stavitel a hlavni rozhodci je otazka, ale zavod zvorany vlastni blbosti asi nezrusi, zvlast kdyz se jen nekde tlacha a nikdo nepodal protest (a podle mne uz ted nemuze - 26.1. ...Protest proti poruseni ci nedodrzeni Pravidel behem zavodu nebo proti rozhodnuti hlavniho rozhodciho se podava pisemne nejpozdeji do jedne hodiny po planovanem casu uzavreni cile.).
>
>Kdysi pred mnoha lety jsme na Slovensku na GPS meli zakazano behat pres oseta pole. Jenze kontroly nebyly v lese, ale uprostred zarostlych lanu - byl cervenec. Pochopitelne se pak pres pole behalo vsude.
>
>A jeste mi neda - Pokud stavim normalni orientak, pak nikdy neni na skodu pridat na povinou obihacku (most, podchod, roh louky) kontrolu navic. Jenze ty mestske behy jsou o tom, vymyslet podle mne pri zavode neresitelny problem - Kolem ktereho plotu je lomena cara postupu nejkratsi a kontrola u mostu by problem zrusila. Postup 15 - 16 ale o tom nebyl. O cem byl? A o cem je sprint?
>
>




Související příspěvky



Odepsat

Tvé jméno:
Tvůj e-mail:
(není nutné)
Název příspěvku:
Text příspěvku:
Heslo: (napiš pozpátku ben)