Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mapovy klic na MCR sprint


[ Odepsat ] [ Související příspěvky ] [ BEN - Bestíkovy noviny ]

 

NORD Service - velkoplošný tisk, digitální tisk

 


Autor: Starous , posláno: 2.5.2006 17:32:27, z adresy: 62.240.183.54

Uz jenom k tem cestam. Vyjel jsem si jednu moji mapu podle noveho ISSOMu na blbe inkoustovce, ale cesty tam jsou krasne sedive. Tak jako nechapu, proc by si poradatele nemohli pohlidat barevnost mapy... A pokud neumi vytisknout sedivou jako sedivou, tak at se radeji drzi dolniho okraje rozmezi, tj. 50%. Anebo at radeji neporadaji :-P
Takze abych se vratil k tematu - cesty maji byt i po vytisteni sedive, protoze jinak cela ceska mutace ISSOMu postrada smysl. Howgh ;-)


>Cesty maji sedivost v rozmezi 50-70%. A pak si s tim jeste musi poradit tiskarna (viz diskuze o zlutosti pasek) a muzeme se prit o cernosti cernych cest. Ja to navic mohu posoudit zatim jen z webu.
>
>>Poznamka k cestam. Nejsou cerne, ale sede. Pokud se nevytisknou opravdu sede, tak to stoji za NP.
>>
>
>K ohraniceni ploch. Jako mapar nemohu tusit, zda stavitel zamysli prubeh rybnickem (kasnou, potokem) anebo naopak vstup do rybnicka zakaze. Ceska mapova rada nechtela prijmout myslenku ISSOMu, ze to vyznaci mapar, protoze to muze byt dokonce pro kazdy zavod jinak. Ale ISSOM to vyznacit vyzaduje a nezbyva, nez aby to rozhodl (vyznacil) mapar, ale zcela logicky ve spolupraci se stavitelem.
>
>>Ohraniceni ploch se neobjednava, ale mapar by je snad mel zmapovat tak, jak jsou v terenu, ne? Pravda primo ve sprintu by mel mapar uzce spolupracovat se stavitelem, ale pokud se do toho rybnicku nema lezt, tak se tam proste nema lezt a je to.
>>
>




Související příspěvky



Odepsat

Tvé jméno:
Tvůj e-mail:
(není nutné)
Název příspěvku:
Text příspěvku:
Heslo: (napiš pozpátku ben)